Terms & Conditions

Date despre compania care deţine Site-ul şi care operează Magazinul online
Magazinul online găzduit de Site-ul https://note-cosmetics.myshopify.com este deţinut de BEAUTY NOTE S.R.L., având sediul în Constanta, Strada Bd Mamaia, nr 83, Bl. LS5, ap. 4 Jud. Constanta, Loc. CONSTANTA înmatriculată la Registrul Comerţului din Constanta sub nr. J13/2009/2015 având CUI : RO34999653. Magazinul online este operat în conformitate cu prevederile acestor Termeni şi Condiţii, care se completează cu prevederile legii aplicabile.
Aplicarea Termenilor şi Condiţiilor. Modificarea şi actualizarea acestora
Navigarea pe acest Site şi folosirea Magazinului online implică acceptarea în totalitate a Termenilor şi Condiţiilor. Utilizatorul site-ului si/sau Clientul declară că a înţeles pe deplin şi este de acord cu Termenii şi Condiţiile prezentate mai jos.
Beauty NOTE S.R.L îşi rezervă dreptul de a modifica în mod unilateral orice informaţie din conţinutul Site-ului,precum şi de a actualiza oricând consideră necesar aceşti Termeni şi Condiţii, fără o notificare prealabilă.
Termeni de rambursari sau anulari
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
Beauty NOTE S.R.L va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
Produsul returnat trebuie sa fie in acceasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, ciobituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva.
Politica de vânzare online
Magazinul online este destinat persoanelor fizice cu vârsta peste 18 ani și cu domiciliul ori reședința în România, precum și persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar în România, care solicită livrarea Produselor pe teritoriul României. Beauty NOTE S.R.L. își rezervă dreptul unilateral de a selecta produsele disponibile, de a adauga sau înlatura anumite produse, mărimi sau culori ale acestora, de a efectua sau înceta oricând anumite campanii publicitare, precum și de a efectua orice modificare cu privire la prețul produselor.
Procedura de efectuare a comenzii
Crearea Contului. Furnizarea datelor. Acceptul obligatoriu pentru prelucrarea datelor cu caracter personal: Pentru a se putea plasa o Comandă. Utilizatorul trebuie să se înregistreze și să își creeze un Cont, securizat cu parolă, prin furnziarea unei adrese personale, validă de e-mail, și prin completarea tuturor celorlalte date solicitate (nume, prenume, cetățenie, sex, adresă, dată naștere).
Selectarea Produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături. După selectarea Produsului dorit, Clientul trebuie să selecteze opțiunea ”adaugă în coș/add to cart”, după care Produsul este adăugat automat în ”Coșul de Cumpărături/Shopping Cart”, a cărui iconiță este vizibilă pe bara de navigare din partea dreaptă de sus a paginii. Clientul poate oricând verifica Coșul de Cumpărături făcând click pe iconiță ”Verificare coș/checktout ”, prin care se deschide o fereastră separată în care sunt arătate toate Produsele selectate de Client.
Prin selectarea opțiunii ”Mergi la coș/go to cart”se va deschide o pagină în care Clientul va trebui să introducă toate datele pentru încheierea tranzacției și livrarea Produselor, prin selectarea atât a metodei/locului de livrare, cât și a modalității de plată.
Modalitățile de plată acceptate sunt următoarele :
Plată în numerar la livrare
Finalizarea Comenzii se realizează făcând click pe iconiță ”Plasează comanda/place order”. În cazul în care Clientul a optat pentru altă modalitate de plată decât plată în numerar la livrare, acesta va trebui să efectueze plata Produselor din Comandă introducand toate informaţiile necesare, conform modalității alese, imediat după ce comanda este finalizată și plasată, în caz contrar Comanda nu este considerată conformă și nu va fi procesată, iar Clientul va trebui să reia procedura.
Modificarea/Abandonarea comenzii până la plată. În orice stadiu al efectuării comenzii, până la efectuarea plății, Clientul poate modifica și/sau abandona o comandă. O comandă abandonată nu va fi procesată și nu va naște niciun fel de obligații pentru proprietarul magazinului online.
Anularea comenzii imediat după plasarea acesteia și efectuarea plății, până la primirea e-mailului de confirmare a Comenzii. În mod excepțional, în cazul în care Clientul dorește, acesta poate anula o Comandă prin folosirea butonului ”anulare comandă”, condiţia fiind ca anularea să se facă în cel mult 15 minute de la plasarea Comenzii și înainte ca aceasta să fie confirmată de Vânzător prin e-mail. Această opțiune poate fi de asemenea exercitată, sub incidenţa aceloraşi termeni şi condiţii, prin telefon sau e-mail, folosind datele de contact arătate la secțiunea ”Contact” din Site. Anularea Comenzii va fi confirmată de Vânzător prin e-mail. O Comandă astfel anulată nu va da naștere nici unei obligații pentru Vânzător, atâta timp cât Prețul și taxele de livrare nu au fost încasate de acesta. În cazul încasării Prețului/taxelor de livrare, acestea se vor restitui Clientului în cel mult 14 (paisprezece) zile de la confirmarea anulării comenzii.
Procedura de confirmare a comenzii
După finalizarea Comenzii și plasarea acesteia, Clientul va primi la adresa de e-mail furnizată în momentul înregistrării, un mesaj de confirmare a procesării Comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a Produselor, prețului și modalității de plată alese, precum şi a locului, modalității și costurilor de livrare. Până la confirmarea Comenzii, proprietarul magazinului on line nu are față de Client obligația de livrare.
Deși proprietarul magazinului se asigură permanent că toate produsele de pe Site, marcate ca atare, sunt disponibile, pot există situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs să fie totuși indisponibil, astfel încât comanda să nu poată fi acceptată.
In cazul aparitiei unei astfel de situații, Clientul va fi informat prin e-mail.
Ori de câte ori o comandă nu poate fi acceptată, indiferent de motive, Clientul va fi informat, aceasta fiind singura responsabilitate a proprietarului magazinului online.
Preţul
Prețul este stabilit pentru fiecare Produs în parte. Prețul arătat include TVA (în cota prevazută de legile în vigoare), dar nu conține taxele de livrare, care se evidențiază separat.
Prețul arătat în comanda finalizată și plasată, așa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii, este prețul ferm pe care Clientul este obligat să îl plătească pentru Produsele comandate. Prețul arătat în comandă finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment BEAUTY NOTE S.R.L realizează anumite campanii promoționale referitoare la aceleași Produse sau modifică prețul acestora.
Facturare şi plată
Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite către Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresă de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv :
În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului conținând Produsele comandate. Este indicat (dar nu obligatoriu) să aveți sumă exactă de numerar.
Plată cu cardul / prin utilizarea serviciilor PayU
Debitarea cardului/contului dvs. se realizează numai după ce ați finalizat și plasat comanda. Pentru siguranță dvs. toate tranzacțiile sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont și va fi debitată din contul dvs. în momentul în care vi se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacţia cu cardul/prin utilizarea serviciilor PayU eșuează /nu este efectuată, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de dvs. În acest caz va trebui să reluați procedura de comandă și să furnizați un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă.
În toate cazuri în care plata se face online, comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc) sunt în sarcina dvs. și nu sunt incluse în Preț/taxele de livrare. Pentru informații legate de aceste comisioane va rugăm să va informați în prealabil la banca emitentă a instrumentului de plată/furnizoare a serviciului bancar.
Politica de livrarea
Livrarea Produselor comandate pe acest Site se va efectua exclusiv pe teritoriul României.
Comenzile sunt livrate de la depozitul nostru din Constanta si ajunge la destinatie in interval de 1-3 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii.
Comenzile plasate si confirmate in intervalul luni - vineri pana in ora 17:00, sunt livrate in termen de 24 de ore de la confirmarea comenzii. Comenzile plasate vinerea dupa ora 16:00, sambata si duminica, se vor livra luni. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari.
 
Plângeri referitoare la conformitatea Produselor
Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte.
Clientul este rugat să acorde atenție culorilor Produselor și să ia în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic al Clientului la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu se vor considera neconformități.
În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate in termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioadă de garanție, stabilită conform legii, Clientul se poate adresa cu o reclamație transmisă prin e-mail la adresa aratată la Secţiunea Contact sau prin poștă cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa Bd. Mamaia, nr. 83, Bl LS5, ap. 4, Jud. Constanta, Loc. Constanta.
În cazul în care Vânzătorul constată reclamația Clientului ca fiind întemeiată, Produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, Clientului i se va restitui Prețul împreună cu taxele de livrare, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.
În cazul în care reclamația va fi considerată că neîntemeiată, Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, fără vreo altă obligație din partea vânzătorului.
 
Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate anterior, Clientul va fi informat prin e-mail, la adresa furnizată la înregistrare.